دیجیتال - فناوری

مطالب جدید و روز در رابطه با فناوری و دیجیتال

دیجیتال - فناوری

مطالب جدید و روز در رابطه با فناوری و دیجیتال

  • ۰
  • ۰

واکنش سونی به قیمت گذاری مایکروسافت

 

واکنش سونی به قیمت گذاری مایکروسافت چیست ؟
در هفته گذشته مایکروسافت قیمت کنسول های نسل نهمی خود را معرفی کرد . در این میان کنسول Xbox سری X با قیمت 499 دلار معرفی شد و کنسول Xbox سری S با قیمت 299 قرار است به فروش برسد . اما شرکت سونی در حال حاضر از قیمت کنسول خود یعنی PS5 رو نمایی نکرده است.

 

 

یکی از دلایل موفقیت کنسول PS4 در سال های گذشته به این سبب بود که سونی بعد از اعلام قیمت مایکروسافت ، قیمت کنسول خود را معرفی کرد و این امر سبب شد بسیاری از دوستداران بازی های ویدیویی به سمت کنسول نسل هشتمی سونی سوق داده شوند و خیلی از کاربران و فعالان صنعت بازی های رایانه نیز به این نکته اشاره کرده‎اند که سونی در قبال PS5 نیز از همین روش استفاده خواهد کرد.


این در حالی است که مایکروسافت قیمت کنسول های خود در پایین ترین حالت ممکن قرار داده است و این موضوع باعث شده که سونی در تعیین قیمت PS5 احتمالا دچار سردرگمی شود . حال باید ببینیم که شرکت سونی برای در اختیار گرفتن بازار این صنعت پول‎ساز از چه راه کاری استفاده می کند و مطمئنا مدیران مالی و استراتژی سونی بی شک در حال فکر به این موضوع هستند.


نظر شما در مورد قیمت کنسولPS5 چیست ؟‌‌

  • ۹۹/۰۶/۲۶
  • maryam karimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی